U mondu s'hè andatu in ghjira

Ci sò sempre stati grandi catastrofi in u mondu, guerri, difficultà, miseria, malatie, disoccupazione, viulenza, inflazione, inghjustizia, immoralità, disrispettu, etc.. Tutte queste cose, però, eranu sempre più o menu limitate in termini di tempu è di tempu. spaziu.

Ciò chì hè accadutu ultimamente affetta u mondu sanu à u stessu tempu. Micca solu i picculi si sentenu, ma ancu i grandi in u mondu. I pulitichi, i guardiani murali, i prufessori è ancu a polizia sò in perdita cù a situazione allarmante minacciante. Parechje dicenu a listessa cosa: "U mondu hè fora di articulazione".

U flussu di rifuggiati in Europa, i terroristi è i snipers inosservati è u crimine urganizatu sò addolciti a mente è i cori di i citadini. i genitori sò incapaci; Elimina u rispettu per elli. U 9.9.2015 ​​di settembre di u 1, a UE hà decisu di rende l'educazione sessuale ubligatoria da u 6688u gradu. (www.kla.tv/XNUMX) L'omosessuali è e lesbiche sò legalizati.

Inoltre, ci sò frequenti incendi, l'aumentu di u livellu di u mari, a siccità, inundazioni, tsunamis è guerri civili. L'Unione Europea hè minacciata di disintegrazione. U grande puliticu russu Gorbachev hà avvirtutu pocu di a Terza Guerra Munniali !

Tutti i sforzi per sbarazzà di sti cundizioni spaventosi è minacce anu fallutu ripetutamente. U timore di dumane hè enormu è cresce da ghjornu à ghjornu. I media l'informanu chjaramente.

Chì dice a Bibbia nantu à tutte queste cundizioni oghje?

"Ora, quandu ellu (Ghjesù) era à pusà nantu à a muntagna di l'Olivi, i so discìpuli sò ghjunti à ellu solu è li dissenu: Diteci, quandu serà questu, è quale hè u segnu di a vostra venuta è a fine di l'età?" (Matteu). 24,3:XNUMX)

In l'Evangeli, u Signore Ghjesù revela, in forma profetica, a storia di u mondu chì porta à a so Seconda Venuta. Frà altre cose, Ellu parla:

"Per allora ci sarà una grande tribulazione cum'è ùn hè micca stata da u principiu di u mondu finu à avà, è ùn serà mai." (Matteu 24,21:12,1) Questa dichjarazione hè coherente cù a dichjarazione in u libru di Daniel: "Per u U tempu serà cum'è sta grande tribulazione cum'è ùn hè mai statu da quandu ci era l'omu finu à quellu tempu. " (Daniel XNUMX: XNUMX)

U Signore Ghjesù hà dettu ancu: "È ci saranu segni in u sole è a luna è e stelle è nantu à a terra l'angoscia di e nazioni in perplessità à u mare furioso è sbattutu (tsunami), mentre l'omi sguassate in a paura è l'aspettazione di e cose. chì sò per vene nantu à u mondu venenu, perchè e putenzi di u celu saranu scuzzulate "(Luca 21,25.26:XNUMX).

A verità biblica deve soffre ancu! "Ma falsi Cristi è falsi prufeti si alzaranu è feranu segni è miraculi, s'ellu hè pussibule, per ingannà l'eletti." (Marcu 13,22: XNUMX).

In striving to develop ecumenism, u mondu cristianu hà fattu unu di i so più grandi tradimenti cù l'affirmazioni: "Ùn ci hè micca una verità assoluta - tutte e cumunità religiose anu una parte di a grande verità". ùn hè micca di ricunnosce, ancu s'è u nostru Diu voli: "chì tutti l'omi ponu esse salvati è vene à cunnosce a verità" (1 Timoteu 2,4: XNUMX)

Vulenu rimpiazzà a verità assoluta cù pratiche esoteriche chì alluntananu da a verità biblica. Ancu trà i zitelli sò assai populari. (Vede Harry Potter)

Storia di l'Unione Europea

In u sicondu capitulu di u libru di Daniele, u veggente di Diu, in a forma di una figura maschile, hà vistu cinque grandi regni nantu à a terra chì venenu unu dopu à l'altru, ghjunghje sin'à u tempu di a fine, prima di u regnu chì vene di Diu chì hè nantu à a vuluntà copre tutta a terra. Questi eranu Babilonia, Medo-Persia, Grecia è Roma - pagani è papali. Ci interessa l'ultimu, quintu regnu, perchè campemu in questu. Era da esce da i stati di l'Auropa nantu à e ruine di a Roma papale.

In u tempu di i stati individuali europei, ci sò parechji tentativi di custruisce un novu imperu mundiale. Per un pocu tempu hà ancu successu, ma micca in u modu previstu, pacificu è permanente. Napulione Bonaparte, Kaiser Wilhelm II è Adolf Hitler anu utilizatu a viulenza per custruisce un novu imperu. In ogni casu, tutti i trè sò persi dopu à un tempu micca troppu "longu", cum'è i precedenti, per via di a viulenza.

Chì dice a prufezia sopra à stu quintu regnu ? "Ma chì avete vistu i pedi è i pedi parti di argilla è parte di ferru significa: Questu serà un regnu divisu.” Stu regnu hè sfarente di i precedenti. Babilonia, Medo-Persia, Grecia è Roma nascenu per via di a viulenza è cascanu per via di a viulenza. Sicondu a prufezia, questu ultimu, quintu regnu diventerà un regnu divisu è nascerà in modu pacificu: "Si maritaranu veramente, ma dopu à tuttu, ùn si stendenu micca.” (Da 2,41.42:XNUMX-XNUMX) Hè cusì chì era. L'UE ("Regnu Europeu" o "I Stati Uniti d'Europa"), secondu a predizione, hè ghjunta in esistenza in modu pacificu è hè sempre in corso: senza fruntiera, munita unica, guvernu cumuni è esercitu. Ci hè ancu un limite cumunu di fumà in publicu. Sicondu a prufezia, però, questu ùn hè micca per stà cusì, ma per cascà.

L'UE, chì hè ghjunta pacificamente, deve cascarà per via di a viulenza cum'è l'imperi precedenti ? Perchè a Bibbia ùn parla micca di un altru imperu chì rimpiazzà sta UE per forza, a caduta serà più prubabile da a mancanza di coesione è da a crisa pulitica è ecunomica. Sta tendenza pò esse digià in ogni locu è diventa sempre più evidenti.

A storia di u mondu ùn finisci micca cù a caduta di l'UE, u quintu Reich. Allora ciò chì l'umanità hà sunniatu per seimila anni è struitu in vain serà cumpiitu.

"È in i ghjorni di quelli rè, u Diu di u celu stabiliscerà un regnu chì ùn serà micca distruttu per sempre. È u regnu ùn sarà lasciatu à nisun altru populu; schiacciarà è distruggerà tutti quelli regni, ma ellu stessu ferma per sempre. " Dan. 2,44

Quantu hè finu à tandu è finu à quandu sta afflizione andà intantu ? Chì effettu averà stu statu catastròficu di l'affari, u mondu cacciatu fora di l'articulazione, nantu à u caratteru persunale di l'individuu umanu ?

U versu da Mt 24,12:XNUMX seguita in trè traduzzioni per capisce megliu u significatu prufondu:
"E per quessa incredulità prevalerà, l'amore si raffredderà. " / Luther
"E perchè u l'anarchia prevale, l'amore si raffredderà. » / folla
"Questu sbagliatu si sparghjerà è l'amore si fridrà in parechji. » / Zink

Sta triste cundizione hè u risultatu di perde a fede in Diu è e so prumesse è u rispettu di a so lege murale. "Ma u Figliolu di l'omu, quandu ellu vene, truverà a fede nantu à a terra?" (Lu 18,8: XNUMX) "Perchè dicenu: Induve hè a prumessa di a so venuta ? Perchè da quandu i babbi si sò addormentati, tutte e cose sò state cusì da u principiu di a creazione. " 2 Pe 3,4: XNUMX

Questa debilitazione di a fede in u ritornu di Ghjesù è un rinfrescante di l'amore venenu ancu da una cunniscenza impropria di a profezia. U populu di quellu tempu ùn pudia capisce cumplettamente l'avvenimenti chì avianu accadutu prima di u ritornu di Ghjesù! Li mancava a visione generale di u periodu storicu cum'è l'avemu oghje. Sò solu cuncentrati nantu à elli stessi è u so tempu. L'apòstulu Petru duvia insignà li altrimenti scrivendu:

"U Signore ùn ritarda micca a prumessa, cum'è certi pensanu chì hè un ritardu, ma hè longa patienza versu noi, perchè ùn vole micca chì nimu perisca, ma chì tutti anu spaziu per u pentimentu." (2 Petru 3,9: XNUMX) Stu periodu. di a gràzia di Diu s'hè allargata in u nostru tempu quandu u mondu hè cascatu.

Micca tutte e persone rinunceranu à a fede. Ancu in u tempu più difficiule in a storia di a terra, emergeranu grandi eroi di a fede. Si pò leghje nantu à elli: "È m'hà dettu: Quessi sò quelli chì sò surtiti da a grande tribulazione, è anu lavatu i so vistimenti è i bianchi in u sangue di l'Agnellu". (Ap 7,14:XNUMX)

"Ma quandu questu cumencia à succede, alzate è alzate a testa, perchè a vostra redenzione hè vicinu". (Lu 21,28: 14,29) "E avà vi aghju dettu prima ch'ella succeda, perchè quandu succede, crederete." (Ghjuvanni XNUMX:XNUMX)

Per questu tempu scuru di a lotta di a fede è a grande tribulazione brillanu e parolle incuraghjite di u Signore Ghjesù: "Ma Diu, ùn deve micca eseguisce u ghjudiziu di i so scelti chì gridanu à ellu ghjornu è notte, è duverebbe prolongà cun elli? Vi dicu chì ellu eseguirà u so dirittu senza ritardu. (Lu 18,7.8:XNUMX-XNUMX)

Questu hè ancu una parte di a prumessa: "È salvu chì u Signore ùn hà scurciatu i ghjorni, nisuna carne seria salva; ma per l'eletti ch'ellu hà sceltu, hà scurciatu i ghjorni. " (Marcu 13,20:XNUMX).

Ma u Figliolu di l'omu, quandu ellu vene, truverà a fede nantu à a terra ?

Fonti d'imaghjini

  • pixabay.com: ATDSPHOTO / 85 images