A più grande tribulazione di tutti i tempi

"Teme Diu è dà gloria; perchè hè ghjunta l'ora di u so ghjudiziu ! (Apocalisse 14,6.7:XNUMX)

Sta dichjarazione da a Bibbia hè parti di u missaghju chì hè statu pruclamatu in u mondu da l'anni 18 è 8. Hè in relazione cù a prufezia in u libru di u capitulu di Daniel. 22 cuntattate. Teologicamente si riferisce à u cusì chjamatu "prova d'inchiesta" chì principia in a dimora di Diu u 1844 d'ottobre di u XNUMX. In questu ghjudiziu celeste, u cumpurtamentu di e persone individuali hè esaminatu è ghjudicatu. A grande tribulazione chì scuzzulate u mondu oghje pò esse capitu cum'è un avvertimentu supplementu di stu ghjudiziu. Un'indicazione chì hè visibile in natura, pulitica, ecunumia è, soprattuttu, in u comportamentu diversu è ancu u cumpurtamentu criminali di e persone.

"Per allora ci sarà una grande tribulazione (tribulazione), cum'è da u principiu di u mondu
Ùn ci hè micca statu ancu è ùn ci ne sarà più ".
(Matteu 24,21:XNUMX)

In a storia di u nostru mondu ci sò sempre stati tempi quandu e tribulazione di diversa gravità anu oppressatu è turmentatu a ghjente. A tribulazione descritta sopra deve esse cumpresa cum'è l'ultima prima di u ritornu di u Signore Ghjesù, perchè dice chì ùn vene micca più tribulazione. 

Dopu à e terribili tribulazioni di a Prima è a Seconda Guerra Munniali, altre grandi tribulazioni eranu in l'orizzonte: u cambiamentu climaticu glubale è a pandemia di l'epidemie di Corona, chì mette una pressione enormosa nantu à l'umanità. Ci sò stati epidemii prima, ma eranu limitati à certi spazii. A pandemia attuale, cum'è a parolla dice, affetta tutta l'umanità senza eccezzioni.

U listessu vale per u cambiamentu climaticu attuale. Un calendariu annuale cù stagioni tipiche è nomi di mesi da prima ùn hè più validu oghje. In e lingue slave, i nomi di i mesi sprimenu u so caratteru, per esempiu (traduttu letteralmente): u primu: mese di ghiaccio, u sicondu: frosty, u quintu: fioritu, l'ottava: falce, l'undecimu: caduta di foglie. E regioni polari ùn sò più ghiacciate è l'animali quì soffrenu assai per quessa. U clima intornu à u mondu hè affettatu negativamente da a fusione polare è causa serii prublemi. 

I crimini sò diventati eccessivamente peggiu. E persone sò sparate, pugnalate o decapitate in a strada senza ragiuni. I criminali sò sempre più ghjovani. Un nivellu di disrispettu scontru pò esse osservatu ancu trà i zitelli. À u listessu tempu, l'arbitrariu è a viulenza contr'à e donne è i zitelli portanu una grande angustia à stu gruppu di pupulazione. A migrazione hà righjuntu un livellu enormamente periculosu, cusì pò esse presumitu chì un grande prublema nascerà ancu quì.

A compulsione di portà maschere di bocca hè ancu triste. Ùn hè solu u statu chì spinge per quessa, altri citadini vi attaccanu ancu in modu audace è forte, ancu s'è a maschera ùn si mette micca bè nantu à a vostra faccia. ecc ecc. 

In u futuru, una altra tribulazione spaventerà è minacciarà l'umanità: "È purterà à tutti, chjuchi è grandi, ricchi è poveri, liberi è schiavi, per avè una marca nantu à a manu diritta o nantu à a so fronte dà; è chì nimu pò cumprà o vende, salvu quellu chì hà a marca, u nome di a bestia, o u numeru di u so nome. " (Apocalisse 13,16.17: XNUMX, XNUMX). 

Per un tempu assai longu, assai vistu è capitu sta dichjarazione sopra da a Bibbia nantu à a marca di a bestia solu da una perspettiva religiosa. Avà hè sempre più evidenti chì u significatu di stu versu pò ancu esse capitu puliticamenti, per esempiu in cunnessione cù l'abulizioni di u cash. Per implementà questu, ogni persona deve avè un chip implantatu sottu à a pelle (nantu à a fronte o in a manu) nantu à quale dati nantu à a persona sò guardati, per esempiu l'assi necessarii per shopping.   

Questi assi ponu esse bluccati à vuluntà si l'individuu ùn rispetta micca i regulamenti di u regnu. L'effettu di sta nova misura pruvucarà una tribulazione senza precedente, perchè hè predettu "... chì nimu pò cumprà o vende, salvu quellu chì hà a marca". (Apocalisse 13,17:XNUMX)

Questu hà da guidà quelli chì volenu campà secondu a lege murali di Diu per esaminà sta marca cù cura per ùn cascà in un cultu falsu ben disfrazatu, quellu chì hè contru à u Diu vivu, u Creatore di tuttu l'universu. a lege morale hè diretta. 

Questa surviglianza tutale significa chì a privacy è l'immunità ùn sò più garantite. Ogni passu, ogni compra, ogni viaghju, ogni cumpagnia, ancu u più chjucu, ogni locu attuale induve l'individuu hè pò esse cuntrullatu è seguitu da u dispusitivu di surviglianza. Questu pruvucarà tribulazione in una scala incommensurable.

L'ultima è a più grande tribulazione parlata in a Bibbia hè Armageddon, una guerra calda mundiale chì implica 200 milioni di guerrieri. (Apocalisse 9,12:16-16,12/16:XNUMX-XNUMX) 

Tutte e tribulazioni citate quì anu un cursu progressiu, vale à dì crescente. A Prima Guerra Munniali hà implicatu 70 milioni di suldati; In a Siconda Guerra Munniali ci era digià 104 milioni di suldati, ma in a Guerra di Armageddon duverebbe esse 200 milioni.

U cambiamentu climaticu hè sempre più notu in u mondu sanu. A pandemia attuale hà iniziatu in Cina; in pocu tempu si sparse in u mondu sanu. I crimini sò diventati cusì numerosi è crudeli chì a ghjente hà paura di lascià a so casa. 

Nimu ùn sà quantu a tribulazione aumenterà è quantu durà. Se sta tendenza cuntinueghja, allora u ritornu bramosu di u nostru Salvatore è Redentore, Ghjesù Cristu, ùn hè micca luntanu!

A Bibbia ci informa chì stu tempu di prublemi ùn porta micca solu cose spaventose, ma ancu cose gioie è calmanti. U populu fideli di Diu hè prumessu prumesse di cura, prutezzione è aiutu durante stu tempu: 

"In quellu tempu appariscerà Michael, u grande principe angelico chì sustene u vostru populu. Perchè serà un tempu di grande guai, cum'è ùn hè mai statu da quandu ci eranu nazioni finu à quellu tempu. Ma à quellu tempu u vostru populu, tutti quelli chì sò scritti in u libru, seranu salvati. " (Daniel 12,1: XNUMX)

"Perchè sò poviru è miserable; ma u Signore mi cura. Tu sì u mo aiutu è Salvatore; Diu mio, ùn tardate micca! ” (Salmu 40,18) O: "Ancu mille cascanu à u to latu / è decemila à a to manu diritta, ùn cascà micca nantu à tè".Salmu 91,7)

Hè faciule d'imaginà chì, per esempiu, a storia di l'Elia biblica serà ripetuta, in quale i "corbi" li furnì cibo. "Ma disse à i so discìpuli: "Per quessa, vi dicu, ùn vi preoccupate micca di a vostra vita, di ciò chì duvete manghjà, nè di u vostru corpu, di ciò chì duvete purtassi".Luca 12,22)

"Per quessa, ùn vi preoccupate micca di dumane, perchè dumani si prenderà cura di u so propiu. Hè abbastanza chì ogni ghjornu hà a so propria pesta. " (Matteu 6,34)

In tutte queste prumesse si trova una putente speranza è forza per pudè sopravvive è sopravvive à stu grande tempu di tribulazione mentalmente è fisicamente. Una prumessa in quale l'amore è a cura di Diu per u so populu fideli hè revelatu:

"Se u Signore ùn avia micca scurciatu stu tempu, allura nimu ùn saria salvatu; ma per quelli ch'ellu hà sceltu, li hà scurciatu. " (Marcu 13,20:XNUMX).