Tutti i boni vanu à u celu ?

"Quellu chì sà fà u bè è ùn u faci micca hè un peccatu." (Giacob 4,17:XNUMX)

Suppone chì ci hè un omu chì ùn hà micca cunniscenza di Diu u Criaturi; Ùn hà mai intesu parlà di alcuna lege morale di Diu, ùn hà micca cunniscenza di u pianu di salvezza, ùn hà avutu micca l'uppurtunità di amparà, nè di amparà.

Sta persona hà un bon core. Cù assai sacrificiu, aiuta à e persone, ancu l'animali, chì anu bisognu. Spessu sacrificà assai soldi è tempu per tali operazioni di salvezza. Spessu mette a so propria vita in risicu. Voluntariamente si mette in grande periculu solu per salvà l'altri. Dopu, ùn aspetta micca gratitùdine o apprezzazione. Ùn hè pocu cumu per ellu lascià a scena inosservata dopu una performance riescita. Sicondu sta nobile azzione, sta persona deve avè un grande amore!

Expandemu sta vista. Ci hè un omu chì sapi di Diu u Criaturi, di a so lege murali è di u so pianu di salvezza. Ellu ama u Signore Ghjesù - u so Salvatore. Prega ogni ghjornu, porta una vita divina è assiste regularmente à i servizii di a chjesa. Ma duranti un'operazione di salvezza, invece di chjappà e mani, sguardu in l'altra parte è attraversa a strada !

Avemu quì rapprisintanti di dui gruppi di persone: l'atei cù i so boni opere amori, è i teisti devoti cù u so cultu eccellente è onorevoli di a so fede fideli. Un gruppu campa senza Diu - l'altri sò persone pie. Quì nasce un pensamentu seriu: i dui gruppi andaranu à u celu - à a nova terra?

Chì cundizione mette a Bibbia per un accessu liberu à u celu è a nova terra ?
"Vidite dunque chì un omu hè ghjustificatu per l'opere, micca solu per a fede." (Giacomo 2,24:XNUMX).

Avà indirizzemu duie dumande:
"Cumu a Bibbia definisce a fede è l'opere?"

1/ Chì ghjè a fede è chì implica ?
"Ma a fede hè cunfidenza cunfidenza in ciò chì si spera, una ferma cunvinzione di e cose chì ùn si vedenu micca." (Ebrei 11,1: XNUMX) Ci hè parechje cose chì unu ùn capisce micca chì Diu face o esige. Hè solu cù u tempu chì unu ampara chì e dumande di Diu è e so azzioni eranu boni. Finu à quì, a fede hè necessaria è hè necessariu.

U missaghju di a Bibbia nantu à u celu è una nova terra era cunnisciutu da a ghjente da u principiu di a so esistenza. Per millaie d'anni, generazioni dopu generazioni, anu aspittatu in a speranza di brama chì quella prumessa sia cumpresa. Parechji di elli anu rinunciatu à sta credenza, ancu s'è a Bibbia dà u mutivu di sta longa aspetta. Dui punti ponu esse citati in breve cum'è u mutivu di questu: Diu vole dimustrà u peccatu è e so cunsequenze à l'universu sanu in tuttu u futuru, cum'è un ricordu di induve porta s'ellu ùn ubbidisce micca i cumandamenti di Diu. Chì ci vole assai tempu ! U sicondu mutivu hè: Diu, in u so immensu amore, ùn vole micca chì nimu mori per sempre, ma piglia a chance di campà per sempre.

2/ Allora chì s’intende per boni opere ?
Ancu Adam hà datu à Diu diverse attività per a vita di ogni ghjornu. Deve chjappà u campu, cura di u pane, cura di l'animali, etc. Sti travaglii cuntinueghjanu à applicà à ogni esse umanu finu à questu ghjornu. In a Bibbia, in Efesini 2:10 ci hè una dichjarazione più interessante: "Perchè simu u so travagliu, creatu in Cristu Ghjesù per e boni opere, chì Diu hà preparatu in anticipu per cammellu in elli." Allora una persona hè u bonu. opere, un essendu nurmale originale creatu da Diu. Per un bonu travagliu ùn hà micca aghjustatu nunda per ciò chì meritava o deve esse ricumpinsatu. Era solu fà u so duvere per quale hè statu creatu. Allora a salvezza hè un rigalu micca meritatu di Diu.

"Ma !"

Una quistione cruciali d'impurtanza: "Puderà unu vene in una sucità pacifica chì hà una grande fede, ma manca di boni opere è distruggerà a pace cù u so modu di vita? Qualchidunu dicenu : ùn aghju micca arrubbatu, uccisu, calunniatu, ecc. Chì altru appartene à i boni opere?

L'esempiu di sopra di una persona chì aiuta à i bisogni cù l'autosacrificiu hà digià cumpletu è fattu tuttu ciò chì hè statu creatu? Hè veramente tuttu? Induve in a Bibbia ci hè un registru di e opere boni chì deve esse realizatu da l'omu?

A Bibbia dà una grande quantità di esempi è variazioni di boni opere. Tutti questi sò riuniti in e lege murali di Diu. (Esodu 2) Sò tutti riassunti in solu dece parolle di significatu assai prufondu. E parolle seguenti anu da aiutà à definisce è capisce u significatu prufondu di i cumandamenti individuali.

In u pannellu di manca sò parolle di u significatu originale di ogni cumandamentu;
à diritta, ciò chì u peccatu hà fattu di a pienezza originale.

I primi quattru cumandamenti chjamanu boni travaglii da fà versu Diu per amore per ellu. Questi primi quattru cumandamenti in particulare sò pocu o micca osservati è cumpleti. Ùn aiuta micca se cumpiendu i cumandamenti rimanenti, perchè dice: "E sapete: quellu chì ubbidisce à tutta a lege, ma viola un cumandamentu unicu, hè cusì culpèvule di tutta a lege cù tutti i so cumandamenti".Ghjacumu 2,10:XNUMX)

Sta dichjarazione sona putente, ma logica! Allora ùn ci hè micca a pussibilità di vene in u mondu novu per e persone chì facenu assai bè, ma ùn campanu micca secondu tutta a lege di Diu. Ùn sanu mancu chì osservà i primi quattru cumandamenti hè una di e opere boni chì Diu esige di ogni criatura intelligente! È chì i boni travaglii deve esse fattu per amore.

U sopra sona assai duru! Ma postu chì Diu hè amore, atti graciously è misericordiosamente, nimu pò sapè cumu si risolverà in ultimamente questu dilemma sopra per ogni individuu; ancu cù a persona citata quì à u principiu.

A seguente dichjarazione palesa quantu l'opere boni particularmente impurtanti sò in u sensu di i primi quattru cumandamenti: "Ma ellu rispose è disse: Amarà u Signore u vostru Diu cù tuttu u vostru core è cù tutta a vostra ànima è cù tutte e vostre forze è cù tutti. i vostri pinsamenti, è u to vicinu cum'è sè stessu " (Luca 10,27:XNUMX)

"Amate, avà simu figlioli di Diu, è ùn hè ancu statu revelatu ciò chì seremu." (1 Ghjuvanni 3,2: XNUMX)

Ogni omu chì vole campà per sempre pò ottene questu solu da u Diu di l'amore è di a vita, l'unicu Diu onnipotente chì hà datu u so Figliolu per amore per a salvezza è a rinnuvamentu di a bona vuluntà di l'omu. Dunque, l'omu deve cunfessà à questu Diu secondu i so primi 4 cumandamenti di cultu, perchè Diu pò fà ellu un figliolu di Diu, chì serà revelatu à l'apparizione di Ghjesù in un corpu glurificatu incorruptible, chì poi vive eternamente in amore ubbidiente. .