U scopu ultimu di tutti i missaghji di a Bibbia

Caru lettore, capite induve si trova a benedizzione più sublime di Diu? Pensa à ! Hè sapendu chì site vulutu da Diu o chì site sottu a so cura? Chì EL vi dà manghjà è una notte tranquilla ? Chì EL ti guarisce in a vostra malatia ? Chì i vostri sforzi ghjunghjeranu boni qualificazioni è sarete ricunnisciutu cum'è lode ? È assai di più !

Una benedizzione chì supera l'esempii sopra hè u rigalu liberu di esse accettatu da Diu cum'è peccatore. Questu hè pussibule da u Vangelu, in quale a morte di u Signore Ghjesù in u Golgotha ​​hè u rolu più decisivu.

Simu sinceri : chì hè u puntu di tuttu questu s'ellu ci vole à more l'ultimu ? O chì si pò infine passà u vostru tempu nantu à una nuvola, vistutu d'una bella "camisa di notte", cù a palma è l'arpa in manu, cantendu gioia, pienu di core : Alleluia ! Alleluia ! spende? Un ghjornu sanu, una settimana sana, un mese sanu, un annu sanu, tutta l'eternità.

Ci hè qualcosa altru chì custituisce a benedizzione di Diu - qualcosa chì ùn pò micca esse pagatu! Ancu s'è parechje persone anzianu per questu qualcosa in a so mente è in u core, nunda ùn hè mintuatu in i libri, i sermoni, a puesia, a cunversazione, ecc. Per quelli chì sò veramente pentiti è cunvertiti, questu qualcosa riflette a più grande benedizzione di Diu.

A benedizzione di u sacrifiziu di u Signore Ghjesù nantu à u Calvariu hè parlatu assai è spessu. Sè a benedizzione chì questu articulu parla, chì carattirizza l'amore di Diu, hè mintuvata, a maiò parte di a ghjente probabilmente dicerà: Iè, hè chjaru! Sapemu chì in ogni modu! S'ellu hè u casu, perchè ùn si parla à pena, è s'ellu hè cusì cusì pocu ? Ci hè una gioia indescrivibile è una brama in ellu, chì ogni credente certamente aspetta per u restu di a so vita!

Allora forse si tratta di a rimissione di i peccati o di a salvezza da a morte eterna chì una persona pentita brama è brama tantu? Chì vera satisfaczione ci saria esse liberatu da u peccatu è fluttu nantu à una nuvola per l'eternità? Simu sinceri: chì pienezza di vita gioiosa avaristi? Ùn saria piuttostu vera : « Si i morti ùn risuscitanu, manghjemu è beiemu ; perchè dumani seremu morti! " (1 Corinti 15,32:XNUMX)

Sicondu l'esperienze di a vita, una persona brama in particulare per ciò chì una volta avia ma persu. Allora chì era questu qualcosa chì Adamu è Eva persu è bramavanu in tutta a so vita?

Cum'è Diu compie a creazione è face cum'è sehr gut Piantò un giardinu magnificu è propiu per Adamu è Eva, chì ellu hà creatu cum'è a corona di a creazione - a so casa futura. Ùn deve esse micca solu un giardinu, ma deve ancu esse pienu di travagliu miratu. Puderanu custruì una casa quì, pianta belli pianti intornu à ellu è mantene in boni cundizioni puliti. "È u Signore Diu hà pigliatu l'omu è u mettiu in u giardinu d'Eden felicemente cultivatu è cunservatu" (Genesi 1:2,15)

Cum'è a bona nova - l'Evangelu eternu - dice, i redimiti accugliranu torna sta patria persa è antica à a so grande gioia è felicità. "Rallegrate è rallegrate senza fine per ciò chì possu avà ottene! Fararaghju di Ghjerusalemme una cità di gioia, è riempieraghju di felicità i so abitanti. " (Isaia 65,18:XNUMX)

U scopu principale di a vita di a fede, chì era è hè sempre spessu accumpagnata da lotte duru, serà tandu cumpiitu ! Infine puderanu è permessi di stallà a casa bramata nantu à a terra rinnuvata per sempre. Pudete leghje assai nantu à sta nova casa in parechji posti in a Bibbia. Hè necessariu di sapè chì in u libru di Isaia certi suttilità nantu à a futura patria sò in parte scritti in una forma poetica. A puesia hè una forma di spressione chì faci un usu abbundante di l'alegoria è e parolle inspirate.

Nant'à a terra rinnuvata ùn ci sarà micca una vita aburrita è trita, ma una vita sana è fruttuosa, ma senza peccatu è e so cunsequenze male. Ci sarà l'amore trà l'omi è Diu, è ancu trà l'omi per l'altri - un amore chì a so definizione hè sancita in i Dieci Cumandamenti di a Legge Morale è hè dumandatu da Diu Onnipotente di ogni criatura senza eccezzioni. Questu ùn serà più difficiule, perchè i redimi anu digià amparatu è praticatu in a so vita antica. A vita di famiglia in particulare piglia allora u so flair è fluidità maravigliosamente affascinante. Isaia, in u capitulu 11,1: 9-XNUMX, parla di i zitelli allattati è di i zitelli chì ghjucanu, ancu di i zitelli cum'è pastori.

Siccomu i teologi ùn crèdenu micca in sta nova terra descritta in Isaia, dichjaranu chì s'applica à u populu d'Israele in a so terra s'ellu hà campatu cumplettamente secondu a vulintà di Diu. Eccu una quistione logica nasce: Perchè Diu, chì sapia tuttu in anticipu, hà sempre prufetizatu sta grande predizione ?

"U a terra (micca solu a terra d'Israele) serà pienu di a cunniscenza di u Signore, cum'è l'acque copre u fondu di u mare. " (Isaia 35,5: 10-XNUMX) Grazie à a scola di Sabbath cuntinuata, ancu nantu à a nova terra, U populu continuarà à sviluppà a so cunniscenza, in particulare nantu à a grandezza, a saviezza è l'amore di Diu.

L'alegria di a riunione di u sàbatu, ancu, crede, serà assai più attrattiva chè qualsiasi di l'oghje, grazia à a presenza visibile di l'angeli.

Credu ancu chì ci sarà una gioia speciale in e cunferenze cù u grande Rè di u novu mondu, u nostru Salvatore è u Signore Ghjesù. Quantu spessu si farà questu? Forse cum'è u testu seguente dice:

"Perchè, cum'è i novi celi è a nova terra chì facciu persisteranu davanti à mè, dice u Signore, cusì persisterà a vostra famiglia è u vostru nome. È ogni carne venerà à adurà davanti à mè, una nova luna dopu l'altru, è un sabbatu dopu l'altru, dice u Signore. " (Isaia 66,22.23:XNUMX, XNUMX).

Qualcosa di spiciali si farà in tali cunferenze, chì custituiscenu un prugramma assai impurtante di Diu. Ellu voli chì u dramma cosmicu terribili ùn sia più ripetutu. Dui munumenti aiutanu à stu pianu nobili di Diu.

In più di i segni visibili - cicatrici - nantu à e mani di u Signore Ghjesù, segni di a crucifixion, ci hè un altru signu di ricordu. Ci sarà un puntu d'avvirtimentu è d'avvertimentu induve u fumu eternu suscitarà. Un simbulu di a lotta còsmica, una lotta di u bè è u male, trà Diu, u Criaturi, è trà u ribellu, l'arcànghjulu Lucifer, chì prumove una falsa libertà senza i cumandamenti di Diu.

"È esceranu è vedenu i cadaveri di quelli chì si sò ribellati contru à mè; perchè u so vermu ùn mourrà micca, nè u so focu ùn s'étegnerà, è seranu una abominazione per ogni carne. " (Isaia 66,24:14,11; Revelazione 19,3:XNUMX; XNUMX:XNUMX).

"Per eccu, aghju criatu un novu celu è una nova terra. E l'anziane cose ùn saranu più ricurdate, è ùn venenu più in mente. " (Isaia 65,17:XNUMX) Hè impurtante di capisce stu testu bè, altrimenti si pò pensà chì a vita principia solu cù a nova terra hè principiata. A traduzzione di Menge dice chì l'"antichi stati" ùn venenu più in mente.
"Perchè u Signore stessu scenderà da u celu à u cumandamentu è a voce di l'arcànghjulu è a tromba di Diu, è i morti in Cristu risusciteranu prima. Dopu noi chì simu vivi è restanu, seremu chjappu cù elli in i nuvuli per scuntrà u Signore in l'aria, è cusì seremu sempre cun u Signore. Allora avà cunsulate unu à l'altru cù queste parolle! (1 Tess. 4,16:18-XNUMX)

Credu fermamente chì, dopu à u rinnuvamentu di i nostri celi è di a terra, Diu hà da dì a listessa cosa chì hà fattu a prima volta: "E Diu hà vistu tuttu ciò chì avia fattu, è eccu, era assai bonu." (Genesi). 1: 1,31) Questa volta per sempre, perchè a storia hà amparatu ciò chì hè bonu. È: Se qualchissia vene torna è offre qualcosa di megliu, serà legittimu per Diu per eradicallu da u core!

Attachment:
EGWhite: "U Gran Cunflittu", p.673: "A terra, urigginariamente affidata à l'omu cum'è u so regnu, traditu da ellu in manu di Satanassu è tenuta in pussessu di u putente nemicu per tantu tempu, hè stata ripresa da u grande. pianu di redenzione. Tuttu ciò chì era persu per u peccatu hè statu restauratu. U scopu originale di Diu in a creazione di a terra hè cumpletu cum'è hè fattu u locu eternu di l'abitazione di i redimi. I ghjusti eredite a terra è stanu in ellu per sempre ".
In Isaia 65,17: 25-XNUMX u prufeta parla di e cundizioni nantu à a nova terra. A descrizzione principia cù e parolle: "Per eccu, aghju creatu un novu celu è una nova terra." Per quessa, questu ùn pò micca esse di a vechja terra d'Israele, cum'è in u restu di u capitulu, ma di tuttu u nostru pianeta, cumprese l'atmosfera. .
A basa di a nostra fede hè solu a Bibbia !!! Perchè in u libru di EGWhite "The Great Controversy" i versi in Isaia 11,7.8: 172 ùn anu micca d'accordu cù l'affirmazioni in "Selected Messages I, p.674", sò stati simpliciamente omessi da a pagina XNUMX in stu libru. U primatu di a Bibbia ùn hè micca ritenutu!
L'articulu: "The New Earth - Meaning and Nonsense of Life", chì pò esse truvatu in stu situ web, N ° 7, serve cum'è supplementu à sta elaborazione. Hè sinceramente cunsigliatu!

Fonti d'imaghjini

  • : Foto di Unchalee Srirugsar : https://www.pexels.com/de-de/foto/rosa-rote-gelbe-blutenblattblume-in-nahauf-erschussen-85773/