Valia a pena?

Ancu s'è ogni ghjornu novu hè cuminciatu cù una preghiera sincera per un ghjornu bonu è benedettu, sperienze cattivi spessu venenu cù i so episodi tristi. Tali sperienze strappanu a fede di l'individuu. Hà un impattu particularmente negativu nantu à e persone chì ùn anu micca campatu una vita di fede per longu è ùn anu micca avutu abbastanza sperienza cù Diu. Si pò ghjunghje sin'à u puntu duv'ellu ci sò parechje dumande dubbitu, cum'è: B.: "S'ellu ci hè un Diu, perchè ellu permette e cose cattive chì succedenu, perchè ùn intervene micca?" Hà l'amore è u putere necessariu per questu! – o micca ? Sè tali spirienzi negativu accumpagna una persona per un longu periodu di tempu, allura hè pussibule chì a fede pò esse persu gradualmente.
S'ellu hè da vene à quessa, chì resta di u significatu di una vita senza fede ferma ? I, l'autore di stu articulu, aghju campatu per un tempu assai longu è aghju avutu assai cose boni è cattivi. A mo vita hè stata assai variata è avventurosa. Fighjendu in daretu, pensu chì aghju fattu assai cose boni, sia in famiglia sia in publicu. Ma per esse onesto - ci era ancu e cose chì ferite l'altri è eranu ancu qualificati cum'è male.
L'idea chì questa era a mo vita vera è chì finisce in una tomba mi fa sentu enormamente insatisfatta. Chì sò stati boni tanti anni longu ? Chì resta di mè è dopu à mè ? Sta vita "longa" valeva ancu a pena, è ancu pagata?
L'atei in particulare si ponenu una tale quistione! Per elli, tuttu finisci veramente cù a tomba. Ci hè assai pochi di persone chì sopravvivenu a storia cù e so opere. Di l'inseme, tamantu restu, ferma solu una piccula polvara, spargugliata in a vasta terra o acqua di mare. Ùn ci restanu più foto in l'anali è l'album di famiglia. In altre parolle : ùn ci hè nunda di a persona - cum'è s'ellu ùn era mai statu quì !
Stu fattu hè un mutivu di una speranza di sopravvivenza chì hè cercata in diverse religioni; una presa chì faria u sensu di a vita. À questu puntu, unu puderia avè chjamatu diverse religioni cù e so credenze subjective. Sta credenza quì hè basatu annantu à a Bibbia - a Sacra Scrittura - a parolla di u Diu còsmicu.
L'scelta di stu libru è a so credibilità si trova in a prufezia cuntenuta in questu - e numerosi profezie chì sò stati miraculosamente cumpleti in tutta a storia. Previsioni chì si sò fatti in pocu tempu, ma ancu assai longu è cuntinueghjanu à fà.
Questa elaborazione indica una prufezia speciale per u tempu di a fine di a storia di a terra. Ella parla di un populu speciale è di u so arsenale di armi. Hè impurtante di enfatizà quì chì sta visione hè stata scritta assai tempu fà, quandu a ghjente ùn avia micca a minima idea di l'armi di l'oghje. In logica, ùn ci era micca parolle è termini adatti per una descrizzione curretta à u mumentu. Per esempiu, u scrittore Joël hà utilizatu cavalli è carru di trinca simbulicamenti per spressione forza è rapidità.
über Vettura blindata, Aviò, armi biologiche, Mitragliatrici: U secondu capitulu di u libru di Joel, intitulatu: "L'ostia distruttiva in u ghjornu di u Signore":

1/ "Soffite u cornu di Shophar ... perchè u ghjornu di u Signore hè ghjuntu, sì, hè vicinu … 2/ … Cum'è l'alba si sparghje nantu à e muntagne, un populu grande è putente, chì ùn hè mai esistitu da l'eternità è ùn esiste più in i tempi è e generazioni futuri. Ognunu pò ricercà per elli stessi quale grande ghjente si riferisce oghje.
Versu 3 cita un dettu impurtante: "Divoranti foglie di focu davanti à ellu daretu à ellu, è daretu à ellu una fiamma ardente ".. Chì armi hà vistu u veggente Joel andendu davanti à l'armata è pruvucà grandi incendi ? I granate sparati da i cannoni anu un tali effettu. U focu di granata ghjunghje prima, è solu dopu l'armata ghjunghje.
4/ "Sembranu cavalli è correnu cum'è cavalieri."L'armi motorizzati sò assai veloci.
5/ Cum'è i carri sbattulanti, venenu nantu à l'altitudine di e muntagne"Qui u veggente hà sicuramente vistu aerei di caccia. "Cum'è una fiamma di u focu chì rughja è cunsuma a paglia"U sonagliu di e mitragliatrici ricorda u focu crepitante in un campu di paglia.
7/ "Cum'è... guerrieri cullà u muru ; Ognunu và nant'à u so caminu è nimu attraversà a strada di l'altru. 8/ Nimu ùn spinghja nimu, ognunu và u so modu ; Si precipitanu trà i prughjetti (armi) è ùn ponu micca firmatu."Questa maghjina si adatta perfettamente à e vitture blindate.
9/ "Invadenu a cità, correnu finu à u muru, arrampicanu e case, arrampicanu per a finestra cum'è ladri."Un latru ùn faci micca rumore. Si move in silenziu. L'armi biologichi è chimichi anu una manipulazione cusì insidiosa.
10/“A terra trema davanti à elli, u celu trema ; U sole è a luna si scuriscenu è e stelle perde u so splendore.I corpi celesti svaniscenu in l'esplosione accecante di un'arma nucleare.
Cascata di Babilonia in una ora Sicondu l'Apocalisse di Ghjuvanni Capitulu 18: Babilonia era una cità assai grande in i tempi antichi chì ùn pudia esse distruttu in un lampu. Mancu à u Diluviu a distruzzione hè accaduta cusì rapidamente. Hè solu per l'effettu di l'esplosione di una bomba atomica chì si sà chì e cose giganti sò distrutte in un mumentu. In cunsiquenza, u terminu "Babilonia" hè un simbulu di una cità attuale chì, cum'è quella di allora, perisce di colpu. Sta cità hè spiegata in più detail in l'appendice.
Questu hè seguitu da una scuperta di a "bomba atomica" in a Bibbia. 8u/ "Per quessa, i so pesti (di Babilonia) in un ghjornu (in una ora - versu 17) vene: A morte è u dolu è a fame, è serà brusgiata cù u focu; 9/ È i rè di a terra pienghjeranu è si lagneranu per elli, (Una reputazione internaziunale di a Babilonia d'oghje) 15/ "I cummercianti... staranu luntanu per paura di u so turmentu... 17/ Perchè. in una ora tanta ricchezza hè stata distrutta. È ogni timoniere è ogni coaster è marinaru è tutti quelli chì sò impiegati nantu à u mare, stava luntanu. " Un focu per avè paura hè un focu nucleare. 19/ È elli... dissenu: Guai, guai ! A grande cità ... perchè in un'ora hè stata distrutta ".
Chì u focu pò in un ghjornu, in una ora, distrughje una grande cità, causa a fame, è rende inutile tuttu ciò chì ferma ? Chì u focu forza a ghjente à mantene una longa distanza da ellu ? Solu l'esplosione di un'arma nucleare pò avè un impattu cusì grande.
In l'Apocalisse di Ghjuvanni in u capitulu 18 truvamu una stampa simili à quella in u secondu capitulu di u libru di Joel. Versu 21 furnisce più infurmazione nantu à sta bomba atomica: "È un anghjulu putente pigliò una petra cum'è una grande macina di macina è a ghjittassi in u mare, dicendu: "Allora Babilonia, a grande cità, serà abbattuta cù viulenza è ùn si ritruverà più".
Hè cunnisciutu chì quandu una grande petra casca in l'acqua cù una grande forza, hè creatu un pirtusore d'acqua. Allora l'acqua scorri inseme è crea un fungo d'acqua altu, splashing. A situazione hè simile quandu una bomba atomica splode: i braci grandi è alti di l'esplosione brusgianu l'aria in un mumentu. Un grande vacuum hè creatu. Allora e massi di l'aria circundante si scaccianu. Una onda di pressione hè creata chì demolisce tuttu ciò chì si ferma in u so modu. A peor parte hè l'irradiazione chì seguita, chì spoils, rende inutilizabile è fatalmente contamina tuttu per un tempu assai longu.
A Bibbia cuntene più infurmazione prufetica, attuale, chì a realizazione hà una influenza pusitiva nantu à a fede è incuragisce a ghjente à preparà per a venuta grandiosa è pomposa di u Signore Ghjesù.
"Ma ancu avà, dice u Signore, vultate à mè cù tuttu u vostru core, cù u digiunu, cù u pientu, cù u dolu. 13 Lasciate u vostru core è micca i vostri vistimenti, è vultate à u Signore, u vostru Diu. Perchè ellu hè graziosu, misericordioso, paziente è di grande bontà, è prestu si pienti di a punizione. 14 Quale sà s'ellu ùn si pentirà è ùn si pintirà è ùn lasciarà e benedizioni daretu à ellu ? (Joël 2,12: 14-XNUMX)

Attachment:

Cascata di l'antica Babilonia, rapprisentata in u libru di Daniele, capitulu 5. Babilonia ùn hè micca l'unica cità chì hè cascata, ma hè l'unica chì a Bibbia registra in dettagliu. Idda raporta dinù nant'à sta grande cità à a fine di a storia mundiale. Hè un esempiu di grande ricchezza, è un esempiu di a mistura di a vera religione cù a religione falsificata - quella pagana. Stu mischju hè u più grande successu di Satanassu. Hè cusì intelligente chì hà sappiutu infettà miliardi di persone in ogni mumentu cù questa mistura oculta.
Un altru aghjuntu à stu tema pò esse trovu nant'à stu situ "Chest of Faith" sottu u titulu: "Fallen Babylon".