Trè anghjuli straordinarii in l'Apocalisse di Ghjuvanni

Un brevi riassuntu di l'articulu nantu à stu situ web: "Messaghju d'Avvertimentu Finale di a Bibbia"

Hè un missaghju d'avvertimentu assai seriu, l'impurtanza di quale supera assai tutti l'altri missaghji in a Bibbia. Hè u più impurtante di piglià in seriu postu chì hè l'ultimu prima di u ritornu di Ghjesù! Hè purtatu da trè anghjuli è prisentatu à Ghjuvanni, discìpulu di Ghjesù, cù u compitu di fà cunnosce più.

"Revelazione di Ghjesù Cristu, chì Diu li hà datu per vede à i so servitori ciò chì deve esse prestu; è mandendu "li" da u so anghjulu, hà fattu cunnosce "elli" à u so servitore Ghjuvanni, chì hà tistimuniatu di a parolla di Diu è a tistimunianza di Ghjesù Cristu à tuttu ciò chì hà vistu. Beatu quellu chì leghje è sente e parolle di profezia è mantene ciò chì hè scrittu in questu ! Perchè u tempu hè vicinu. " (Apocalisse 1,1: 3-XNUMX)

"E aghju vistu un altru anghjulu chì volava altu in u celu, avè l'evangelu eternu, per predicà à quelli chì abitanu nantu à a terra, è à ogni nazione, è à ogni tribù, è à ogni lingua, è à ogni populu "(Apocalisse). 14,6: XNUMX.)

U compitu di questu ànghjulu era di familiarizà a ghjente in ogni mumentu di a storia mundiale cù u Vangelu, a "Bona Nova" di salvezza. Questa volta, però, ùn proclama micca tuttu u Vangelu, ma solu a parte chì parla di ghjudiziu. Ellu urge à e persone per preparà stu prucessu cù tutta a serietà.

"Ed ellu disse à alta voce: teme Diu è dà gloria. Perchè l'ora di u so ghjudiziu hè ghjunta. " (Apocalisse 14,7: 1844) A parolla "U so" ùn si riferisce à alcun Diu, ma à u Creatore biblicu di l'universu. Questa ora (in u 2.300) hè stata ricunnisciuta da quelli chì eranu familiarizati cù a prufezia di Daniel di e 8,14 matine di sera. (Daniel XNUMX:XNUMX)

L'anghjulu proclama ancu in Apocalisse 14,7: XNUMX: "E adurà quellu chì hà fattu i celi è a terra è u mare è e surgenti di l'acqua!" À u listessu tempu, un "scientist" chjamatu Charles Darwin hà pigliatu a mente di l'omi cù u pretendenu chì tuttu ùn hè ghjuntu da un diu, ma da una evoluzione generale. A ghjente hà veramente piaciutu un tali missaghju. Di colpu eranu liberi di ogni lege murali di ogni diu. Questa dichjarazione hà purtatu Darwin à a fama splusiva chì cuntinueghja finu à oghje.

"È un altru, secondu ànghjulu, hà seguitu è ​​disse: "Caduta, hè cascata hè a grande Babilonia, chì hà fattu beie tutte e nazioni cù u vinu di a so fornicazione appassionata." (Apocalisse 14,8: XNUMX) À l'epica di stu missaghju, Babilonia terrena avia da tantu tempu. cadutu. Hè per quessa chì deve esse vistu è capitu visualmente oghje.

In u libru di Daniel, capitulu 5, u mutivu di a caduta di Babilonia hè registratu precisamente. A fornicazione mintuvata à quellu tempu era in u mischju di u divinu cù u paganu. Oghje, per esempiu, truvamu sta mistura in a celebrazione dumenica - un ghjornu di u diu di u sole è a risurrezzione di u Signore Ghjesù da a tomba. O in a croce, chì hè un simbulu anticu di u diu di u sole, è a morte di u Signore Ghjesù, chì hè stata fatta nantu à una croce. L'altri mischi di stu tipu ùn sò micca troppu difficili per identificà.

"È un altru terzu anghjulu li seguitava è disse à alta voce: Sì qualchissia venerà a bestia è a so maghjina, è riceve una marca nantu à a so fronte o in a so manu, ellu beie ancu di u vinu di l'ira di Diu, chì hè. unmixed in a tazza preparata per a so còllera; è serà turmentatu cù u focu è u zolfo davanti à i santi anghjuli è davanti à l'Agnellu. È u fumu di u so turmentu ascende per sempre è sempre; È ùn anu micca riposu ghjornu o notte chì veneranu a bestia è a so maghjina, o chì riceve a marca di u so nome "(Apocalisse 14,9: 11-XNUMX).

Questu anghjulu avvirtenu contru à qualsiasi cultu di un signu per scopi religiosi. E.g.: A croce, u simbulu più utilizatu - nantu à e chjese, nantu à u pettu, appiccicatu à u collu, nantu à u capu, indicatu da a manu, etc.

U passaghju biblicu suprana pare esse una cunfirmazione di a duttrina di l'infernu - un missaghju chì cuntradisce ciò chì a Bibbia informa di Diu. "... Diu hè l'amore ..." (1 Ghjuvanni 4,16:XNUMX) Questu seria veramente u casu se u cuntestu di a Bibbia sana ùn era micca cunsideratu. Allora cumu si deve esse capitu ?

À u principiu, Diu hà creatu un mondu pacificu è intactu cù a consegna di a so lege murale. Dopu ci hè stata una rivolta. Per priservà stu mondu idillicu, u peccatore deve muriri u stessu ghjornu dopu à u primu peccatu fattu. Siccomu Diu hè veramente l'amore, hà datu l'omu l'uppurtunità di pentimentu di u so cumpurtamentu è un respiro per cambià u so caratteru, aiutatu da u putere di u so Spìritu. "E dunque u Signore aspetterà per avè misericordia di tè, è per quessa ch'ellu risusciterà per avè pietà di tè. Perchè u Signore hè un Diu di ghjustizia. Felice sò tutti quelli chì l'aspettanu! " (Isaia 30,18:XNUMX) Sicondu sta spiegazione, a materia di l'infernu deve esse cumpresa simbolicamente. Ùn ci sarà più ribellione in u futuru.

"Ma avete avutu pacienza cun elli per parechji anni è tistimuniasti contru à elli cù u vostru Spìritu è ​​i vostri prufeti; ma ùn vulianu sente. Dunque l'avete datu in manu di i populi di i paesi. Ma sicondu a vostra grande misericordia, ùn l'avete micca distruttu cumplettamente nè abbandunatu. Perchè TU sì un Diu graziosu è misericordioso!" (Neemia 9,30.31:14,12) "Eccu a perseveranza di i santi, chì guardanu i cumandamenti di Diu è a fede di Ghjesù." (Apocalisse XNUMX:XNUMX)

Questi versi sopra esponenu a supposta cuntradizione annantu à l'amore di Diu. U so amore ùn hè micca un "amore scimmia", ma ùn hè nè una distruzzione in un infernu. U so amore hè accumpagnatu da una mente curretta. Se Diu tollerà a ribellione indefinitu, a nostra terra diventerà più è più terribili è più terribili finu à ch'ella perisse sola. Durante diverse catastrofi è disgrazie, a ghjente dumanda sempre: "Ddiu, induve erate - induve site statu?" Perchè solu fighjà u grande soffrenu ùn hè micca l'amore! "Secunnu a spiegazione sopra, a materia di l'infernu deve esse cumpresa simbolicamente.

Sicondu a credenza di Martin Luther, l'amore di Diu hè garantitu. Questu hè riflessu in una frase chì hà dettu una volta: "Se sapia chì u mondu finisci dumane, aghju piantatu un mela oghje". Dunque, u veru amore mantene sempre una speranza viva in a bontà di Diu.

A bontà di Diu brilla da questu ultimu messagiu da i trè anghjuli di l'Apocalisse. "Dì à elli: Cum'è vivu, dice u Signore Diu, ùn aghju micca piacè di a morte di i gattivi, ma chì u gattivu si vultà da u so modu è campa. Avà turnate da i vostri modi maligni. Perchè vulete more, voi di a casa d'Israele? " (Ezekiel 33,11:XNUMX)

Fonti d'imaghjini

  • : Adobe Stock - Stuart