Famiglia - a corona di a creazione

Nant'à a nostra terra, Diu hà creatu muntagne maestose è valli verdi in u principiu; in muntagna, fece sbucciare ruscelli scintillanti d'argento; Adurnò i pianuri cù corsi di fiumi putenti. Criatu picculi larici chì i trilli risonanu da grande altezza nantu à a larga terra - ancu un aquila chì vola majestuosamente in u celu, chì l'ombra di e so grandi ali cade nantu à u campu di fioritura - hà ancu creatu un anècculu, chì cù u so beccu nantu à un collu cortu sottu u collu. acqua chì u so alimentu cerca - ma dinò una giraffa chì, grazia à u so longu collu, si gode di e foglie di l'arburi alti. Induv'è l'ochju si vede, ci sò meraviglie di a natura chì Diu hà creatu per a gioia di l'omu è di a bestia.

Da u principiu, Diu puderia avè pienu u mondu cù fiori, arburi, persone è animali cù a quantità ghjustu. Ma tandu ùn ci saria statu emergenza, nè svolgimentu da picculi sementi attraversu tutte e fasi di u sviluppu finu à a maturità di tutta a flora, a fauna è ancu di l'omu umanu. Diu hà arrangiatu tuttu dividendu u mondu in dui gruppi basi: "masculi è femine". Sti dui gruppi esistenu in flora, fauna è umani. Attraversu una unione di sti dui gruppi ci hè a proliferazione è una forma suciale di esistenza.

Per mezu di questu arrangiamentu, Diu hà ancu furnitu una basa per a furmazione di a famiglia umana. Questu cuncludi u bellu travagliu criativu di Diu. A famiglia umana hè diventata a corona di a creazione - a più bella di tuttu ciò chì Diu hà creatu.

Chì ghjè a bellezza speciale di una famiglia? Accumincia cù una festa di matrimoniu, in quale u sposu è a sposa sò felici. A sposa in particulare brilla in u so circondu cù u so bellu vestitu biancu abbagliante. Allora venenu i zitelli, chì sempre piacè i so parenti cù i so salti, chirping, risate, cuddling, curiosità è sviluppu.

Parechje ghjovana vuleria ancu sperimentà tuttu questu, ma ùn hè micca stata cuncessa perchè nisun sposu li dumandò a manu. Una tale donna aspetta assai più in a nova terra, induve a bellezza è l'incantu di una famiglia propria l'aspitta. Parechje persone chì anu persu un sposu amante vive cù a listessa brama.

A Bibbia parla in parechji lochi di a bellezza di un matrimoniu, in particulare di a sposa cù a so robba bianca. U Signore Ghjesù hà ancu sustinutu cù un miraculu u cursu successu di un matrimoniu à quale era invitatu.

Satanassu, chì vulete distrughje tuttu ciò chì Diu hà fattu, hà specificamente destinatu à distrughje ciò chì hè più bellu - a famiglia umana. Sembra chì e persone di e famiglie rotte, infelici è rotte ùn volenu micca u matrimoniu è e famiglie in a nova terra. Sostenenu a so aversione à u matrimoniu in a nova terra cun un versu di a Bibbia:

"E Ghjesù li disse: I figlioli di stu mondu si maritanu è sò dati in matrimoniu; ma quelli chì sò cuntati degni di participà à quellu mondu è a risurrezzione da i morti ùn si maritanu nè sò datu in matrimoniu; perchè ùn ponu più more, perchè sò uguali à l'anghjuli è sò figlioli di Diu, essendu figlioli di a risurrezzione. " (Luca 20,34: 36-XNUMX).

U cuntestu di sti testi ùn hè micca di u matrimoniu, ma di u prublema di a morte. S'ellu ùn era micca per a morte, a donna in sta storia ùn si maritaria solu una volta. Versu 36 ùn parla micca di l'ugualità di l'angeli cù l'omi in u matrimoniu, ma in a non-morte.

Di sei traduzzioni tedesca di u versu datu, solu dui parlanu di matrimoniu; quattru d'elli, è ancu u testu di basi grecu, parranu di "libertà è di lascià esse liberu". "Marry" è "liberu" sò parolle diffirenti. In i dizziunari truvamu e seguenti parolle sottu à a parolla chjave "donne": woo, chase after, go on the court, woo, proposi, tribunale, etc.

In un sensu più largu di a parolla, significaria esse ingaghjatu è poi lascià un omu o una donna fredda, rendenu infelici, flirting, entra in un matrimoniu di prova, cambià partenarii, ecc. Di sicuru, stu tipu di corteggiamentu ùn succede micca a nova terra. Invece, ciò chì Diu hà destinatu à e persone da u principiu s'applicà.

"Ma ellu rispose è disse: Ùn avete micca lettu chì u Creatore li hà creatu in u principiu maschile è femina, dicendu: "Per quessa, l'omu abbandunarà u so babbu è a so mamma, è si appiccicarà à a so moglia, è i dui saranu una sola carne"? ... Ciò chì Diu hà unitu, l'omu ùn deve micca separà ! (Matteu 19,4: 6-XNUMX)

Ancu quì nantu à sta terra, u matrimoniu si vede cum'è una alleanza per a vita; nantu à a nova terra hè validu per tutta l'eternità. Allora e persone sò veramente perfetti è ancu diffirenti in l'apparenza è u caratteru, perchè Diu ùn hà micca creatu tutte e persone uguali. Hè una bona cosa, perchè altrimenti a vita seria assai blanda, noiosa è monotona - ancu nantu à a nova terra.

Ma cumu hè chì una persona deve ricunnosce quale cumpagnu di a vita li cunvene, cumu si deve circà ellu è, in fine, truvà lu? Diu hè l'unicu chì vede in a prufundità di l'ànima è cum'è u creatore, Sapi megliu chì dui caratteri facenu un bonu partitu è ​​induve truvà. In a so grande misericordia, Diu - u nostru Babbu amante - vole piglià a rispunsabilità di sta scelta difficiule di un cumpagnu.

Se vulete esse felice maritatu, pricate in questa vita per a scelta bona di u vostru futuru cumpagnu. Hè per quessa ch'ellu ùn hà micca bisognu di seguità o di lascià esse seguitu, ma pò lascià sta decisione impurtante à Diu. Serà u listessu nantu à a nova terra. Più dettagli nantu à a nova terra sò in u libru di Isaia 11,6: 9-65,17; 25: XNUMX-XNUMX è in altrò in a Parola di Diu.

Si parla ancu di i zitelli, di i zitelli, ancu di i ghjovani animali nantu à a nova terra. Unu di sti testi hè un pocu più difficiule à capisce. Ci vole à enfatizà quì chì u libru di Isaia hè in parte scrittu in forma puetica. In u versu 20 dici : « In centu anni un zitellu mori. » Sta puesia hè vulsutu à sprime ciò chì segue : « L’infanzia mori in cent’anni » o più chjaramente : « In centu anni un zitellu serà maiò. A so zitiddina hè andata per sempre cum'è s'ellu hè mortu ". Questu hè ancu scrittu quì : "è micca un vechju chì ùn hà micca cumpiitu i so ghjorni". Quì dinò a puesia dice : « Nantu à a nova terra nimu vechju ùn sarà cusì debule ch’ellu ùn pò fà u so travagliu. - Ùn serà micca cusì debule di mente ch'ellu ùn pò micca riempie i so ghjorni di cose intelligenti.

Per quelli chì citanu una citazione da EG White, (Scrittu per a Chiesa / Vol. 1 / 182 - cunjecture nantu à a vita nantu à a nova terra) in quale una dichjarazione s'oppone à a vita di famiglia nantu à a nova terra, ciò chì ella stessa dice s'applica: "Caru lettore, vi ricumandemu a parolla di Diu cum'è a guida di a vostra fede è azzione. "(EG p. 69) "Agree Testimonies. chì ùn sò micca d'accordu cù a Parola di Diu, poi li rifiutanu (Test 5, p. 722).

"È Diu hà vistu tuttu ciò ch'ellu avia fattu, è eccu, era assai bonu. " (Genesi 1:1,31) Sì nantu à a nova terra, a famiglia ùn avia micca u so postu ghjustu, significaria chì l'uriginale a creazione di Diu, chì Diu hà qualificatu cum'è "assai bè", era in fine micca assai bonu. Hè impurtante ancu di enfatizà chì da u principiu Diu hà creatu tuttu per a vita eterna - cumpresa a famiglia bella è amante.